środa, 28 grudnia 2011

Jest coraz lepiej!

Chyba odzyskuje dawnego ii bardzo dobrego przyjaciela. Dzisiaj bardzo dobrze mi się z Nim pisało. Mam nadzieję że będzie tak częściej ;)  Tylko szkoda że się chłopak tak marnuje przy tej zimnej suce. Zobaczymy jak to sie dalej potoczy. Oby jak najlepiej. Sylwek się troche rozsypał. Ale damy radę c'nie Wero? ;> Już nie mogę się doczeekać! <3 Jutro fryzjer ;d Jutro zobaczycie efekty ;D ohh jaram się.! przeraża mnie ilość nauki która mi jeszcze została, w zasadzie to jeszcze nic nie zrobiłam. Muszę się za coś zabrać wreszcie. Czeka na mnie biologia, lektura z polaka, yy tekst "pastorałki" na konkurs i pwtórzenie wszyyyystkich lektur. wręcz genialnie ;/


Effy <3 (kliknijcie to animacja)

Pączek bez rączek xd

3 komentarze:

  1. życzę szczęścia, w sprawie przyjaciela. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja też mam dużo nauki. ;p ale jakoś nie mam czasu , żeby się za nią zabrać. (: Wczoraj udało mi się odrobić lekcje , ale nic więcej. :D
    pokaż efekty. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię twoje notki czytać.. i oglądać zdjęcia, ciekawią mnie! super, życzę również szczęścia w sprawie przyjaciela :* :)

    OdpowiedzUsuń