sobota, 7 stycznia 2012

uhuhuuu ;D



Zdjęcia z syyylwestra <3


Z Weero ;*

Wero, Kozak, Ja, Aga. ;)

U góry Kozak, kawałek Ostrego i Czupur. Na dole ja, Wera I Aga <3

Więc przepraszam Was za moją nieobecność ale jakoś nie miałam ochoty na pisanie posta ;P zwerbowało mnie do tego kilka osób ;D A więc mój pierwszy post w nowym roku ;) Życzę aby ten był oooooo 1000 razy lepszy ;) Mmm ja go spędziłam genialnie i nie mogło być lepiej. Najlepsze pożegnanie ii powitanie roku jakie mogło być ! Dziękuje wszystkim <3 A przede wszystkim Wero ;*** Bardzo dobrze się bawiłam i poznałam nowych kolegów ;) Teraz przejdźmy doo tego tygodnia. Zatem w konkursie kolęd zajęliśmy II miejsce i jestem z nas dumna. Ale pozostałe miejsca nie są słusznie przyznane ale cóż mogę z tym zrobić ;D oceny częściowo wystawione nie jest tak źle. na koniec może uda mi się na pasek. Było by faajnie. Muszę się postarać teraz ;) Następny tydzień będzie nuuudny... A i tylko nasza szkoła jest taka genialna że w ferie do szkoły będziemy chodzić...Ale ja tylko idę na projekt a potem nie chodzę na lekcje. Bo są na 10 do 13.30 z dwóch przedmiotów. I co ja się przez 1 h naaucze? Paaatola jednym słowem. Oby do czerwca...

Konkurs ;) lof mesecz <3

6 komentarzy:

  1. Widzę, że sylwester się udał. ;)
    Współczuje Ci chodzenia do szkoły w ferie.

    OdpowiedzUsuń
  2. idziesz do szkoły w ferie ?
    jej .
    Ładne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie;
    http://life-of-cookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ;)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fotki, musiało być wesoło:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    OdpowiedzUsuń